Reklamní mikiny pro řidiče (nejen) přepravních služeb


Objednáváte někdy službu přepravními společnostmi pro odesílání a příjem zásilek? A všimli jste si, že někteří řidiči jsou oblečeni do firemních obleků s potiskem? Většinou se jedná o trička a mikiny, typické je to například pro Českou poštu, která používá standardně modrou, bílou a žlutou barvu, anebo pro DPD, která zas obléká řidiče do červené a bílé s černými nápisy. Reklamní mikiny s potiskem se staly nedílnou součástí reklamy a prezentace firem ve výrobních halách, na stavbách a také ve všech ostatních řemeslných pracích, pozvete si domů elektrikáře nebo instalatéry a ti mívají na montérkových blůzách vytištěné firemní logo, jdete po ulici a potkáte tu podél lešení pracovníky stavební firmy v označených montérkách, kteří tu pokládají izolační materiál na domovní fasádu.

člověk v mikině

Mikiny a montérkové blůzy se opatřovaly potiskem již za socialismu, v této době to bývalo typické zejména pro velké výrobní závody, jako například Poldi SONP Kladno. Kdo tu nafasoval montérky, měl je opatřené nápisem či výšivkou SONP. Potisk tedy plnil a stále plní důležitou reklamní úlohu, je to navíc forma reklamy, která se nikomu nevnucuje, a kterou lidé přijímají pouze jako součást firemní kultury. Totéž můžete provést i vy, chcete-li propagovat některé své myšlenky, nápady a životní styl. Mikinu s potiskem obléknete jak v zaměstnání, tak i venku na ulici, v obchodě nebo na dovolené.

barevné mikiny

Na reklamní mikinu lze natisknout i zajímavé inspirativní informace, například formou citátů, které spojíte do humorného kontextu k určitému tématu, takže například tímto způsobem připomenete lidem oblíbené české filmy – pomocí citace: „Hliník se odstěhoval do Humpolce“ nebo citátem „Slezte z toho lustru, Donalde, vidím vás“ z filmu Jáchyme hoď ho do stroje. Lidé mají rádi zajímavé nápady a jistě sami vymyslíte něco v podobném duchu.